joi, 11 mai 2017

Ralph Earl - Mrs. Alexander Hamilton - aniversare

SĂRBĂTORIREA PICTORULUI RALPH EARL

O scrisoare de dragoste
Tot ceea ce-mi doresc de la tine
e atît de putin în fond
pentru că, în fond, e totul,


ca un cîine ce trece, o colină,
nimicurile astea cotidiene,
spicul si părul si două turte,
mireasma trupului tău,
ceea ce spui despre un lucru oarecare,
împreună cu mine sau împotriva mea,

toate astea înseamnă atît de putin
si mi le doresc de la tine pentru că te iubesc.

să privesti dincolo de mine
să mă iubesti cu violenta nepăsare
a diminetii, tipătul
din clipa cînd mi te dăruiesti să lumineze
chipul unui sef de birou,

iar plăcerea pe care-o inventăm împreună
să fie un alt semn al libertătii.

de Julio Cortázar


----------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Ralph Earl
Titlul: Mrs. Alexander Hamilton
Titlul original: Mrs. Alexander Hamilton
Data :1787
Stilul: Rococo
Mod de realizare: Ulei pe panză
Dimensiunea:
Unde se gaseste:
Date despre pictor:
Ralph Earl (11 mai 1751 - 16 august 1801) a fost un pictor american cunoscut pentru portretele sale, dintre care cel puțin 183 pot fi documentate. El a pictat, de asemenea, șase peisaje, inclusiv un afișaj panoramic al cascadelor din Niagara .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu