marți, 2 mai 2017

Thomas Kinkade : Portofino - Dalida: I found my love in Portofino

ZIUA DALIDA

Mi-am găsit iubirea în Portofino

Mi-am găsit iubirea în Portofino
Pentru că încă mai cred în vise
Ciudatul joc al destinului
Mi-a furat inima în Portofino
În vraja dulce a dimineții
Marea te-a adus la mine
Știu, închid ochii
Și lângă mine
În Portofino
Te văd din nou


Îmi amintesc un colț de cer
Unde te-am așteptat
Îmi amintesc chipul atât de iubit
Și gura ta ce se cerea sărutată

Mi-am găsit iubirea în Portofino
Nu voi uita nicicând acele sărutări
Nimic nu mai e trist în viața mea
Mi-am găsit iubirea în Portofino

Exista în Portofino
O clopotniță veche care se plictisea
Pentru că nu suna decât dimineața
Când Portofino
Se trezea

Dar după această noapte divină
Într-o zi a fost auzită sunând
Până în orașele vecine
Cu Portofino
Pentru iubirea noastră

Îmi văd mirele care mă duce
Spre căbănuța de lemn
Pe ușa căreia mă face să intru
Luându-mă în brațe.

De fiecare data când în Portofino
Sună vechea clopotniță
Cântă căsătoria noastră
Spre nori
În Portofino

Mi-am găsit iubirea
Mi-am găsit iubirea

Artist: Dalida (Iolanda Cristina Gigliotti)
Cântec: I found my love in Portofino


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dalida (n. Iolanda Cristina Gigliotti, 17 ianuarie 1933 — d. 3 mai 1987) a fost o cântăreaţă şi actriţă franceză.
S-a născut în Egipt din părinţi italieni, dar şi-a petrecut o mare parte a vieţii în Franţa, unde, după ce a primit cetăţenia franceză, a avut numele Yolanda Gigliotti.
Ea a primit 55 de discuri de aur şi a fost prima cântăreaţă care a câştigat un disc de diamant. Dalida s-a sinucis cu barbiturice pe data de 3 mai 1987,în Franţa,Paris.Ea a scris un bilet de adio prin care îşi cerea scuze de gestul său.Dalida ar fi scris că s-a sinucis pentru că viaţa i sa părea insuportabilă.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Thomas Kinkade : Portofino
Data: 2003
Stilul: Impresionism

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu