marți, 9 mai 2017

William-Adolphe Bouguereau – Vis de primavara - The Everly Brothers: All I Have To Do Is Dream

Tot ce trebuie să fac e să visez

Visez, visez, visez, visez,
Visez, visez, visez, visez,

Când vreau să te ţin în braţe,
Când te vreau pe tine şi toate farmecele tale,
Oricând te vreau,
Tot ce trebuie să fac e să visez,
Visez, visez, visez.

Când mă simt trist noaptea
Şi am nevoie de tine să mă strângi în braţe,
Oricând te vreau,
Tot ce trebuie să fac e să visez.

Te pot face să fii a mea,
Să gust buzele tale ca vinul,
Oricând, zi sau noapte,
Singura problemă e,
Ce să vezi,
Că îmi petrec viaţa visând.

Am nevoie atât de mult de tine încât aş putea muri,
Te iubesc atât de mult şi de aceea
Oricând te vreau,
Tot ce trebuie să fac e să visez,
Visez, visez, visez, visez.

Te pot face să fii a mea,
Să gust buzele tale ca vinul,
Oricând, zi sau noapte,
Singura problemă e,
Ce să vezi,
Că îmi petrec viaţa visând.

Am nevoie atât de mult de tine încât aş putea muri,
Te iubesc atât de mult şi de aceea
Oricând te vreau
Tot ce trebuie să fac e să visez,

Visez, visez, visez.
Visez, visez, visez, visez,
Visez, visez, visez, visez,
Visez.

Artist: The Everly Brothers
Album: The Everly Brothers' Best 1959
Cântec: All I Have To Do Is Dream


---------------------------------------------------------------------------
William-Adolphe Bouguereau – Vis de primavara
Data: 1901
Stilul: Realism
Media: Ulei pe panza
Colectie privata
Adolphe-William Bouguereau - Vis de primavara - 1901. Picturile artistului sunt realizate in genul realismului artistic. Se remarca prin contururile precise ale reliefului uman si folosirea unor nuante alese pentru culoarea pielii personajelor, precum si prin temele de inspiratie mitologica. Nudurile feminine sunt cele mai suave si mai poetice din epoca sa, cucerind inimile colectionarilor europeni si americani. Este unul dintre pictorii care au expus constant la Salonul din Paris, de-a lungul intregii sale vieti artistice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu