duminică, 25 iunie 2017

Kay Sage - Le Passage - aniversare


ANIVERSAREA PICTORIȚEI KAY SAGE

Mi-e asa de dor de tine

Mi-e asa de dor de tine
Cand nu esti.
Fizic.
Langa mine.

Si fiecare melodie,
Ma apasa pe inima.
Aducandu-mi aminte
Cat de dor imi este de tine.

Mi-e asa de dor de tine
Cand te duci.
In gand.
Departe de mine.

Si fiecare simfonie,
Ma rascoleste adanc.
Facandu-ma sa inteleg
Cat de dor imi este de tine.

Mi-e asa de dor de tine
Cand pleci.
In interior.
Fara mine.
Si fiecare gand de dor,
Ma tulbura intens.
Aratandu-mi cine esti
Pentru mine.

Si cat ma bucur
Cand ma iei cu tine
In lumea ta,
Aratandu-mi cine esti.

Si cat ma bucur
Cand te intorci
Din ganduri,
Facandu-ma sa inteleg.

Si cat ma bucur
Cand apari
In inima,
Aducandu-mi aminte,
Cat de dor imi este de tine.

de Rada


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Kay Sage
Titlul: Le Passage
Titlul original: Le Passage
Data : 1956
Stilul: SURREALISM
Mod de realizare: Ulei pe pînză
Dimensiunea:
Unde se gaseste:

Date despre pictor:

Katherine Linn Sage (25 iunie 1898 - 8 ianuarie 1963), cunoscută sub numele de Kay Sage , a fost un artist și un poet american surrealist . Ea a fost activă între anii 1936-1963. Membru al epocii de aur și post-război de suprarealism, ea este recunoscută mai ales pentru operele sale artistice, care de obicei conțin teme de natură arhitecturală.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu