joi, 29 iunie 2017

Kirsten Rogoff - Ian Paice- baterist britanic (Deep Purple) * Deep Purple - Soldier of fortune

ZIUA IAN PAICE (DEEP PURPLE)

Soldat al sorţii

Ţi-am spus adesea poveşti
Despre felul
În care am dus o viaţă de pribeag
Aşteptând ziua
În care te voi lua de mână
Şi-ţi voi cânta cântece,
Atunci poate că ai să spui:
,,Vino, întinde-te lângă mine, iubeşte-mă!”
Iar eu cu siguranţă aş sta.


Dar simt că îmbătrânesc
Şi cântecele pe care le-am cântat
Răsună în depărtare
Precum sunteul
Unei mori de vânt rotindu-se,
Cred că voi fi mereu
Un soldat al sorţii.

De multe ori am fost un călător,
Am căutat ceva nou,
În zilele de demult
Când nopţile erau reci
Rătăceam cu tine.
Dar acele zile în care am crezut că ochii mei
Te-au văzut stând aproape,
Deşi orbirea te tulbură,
Arată că tu nu eşti aici.

Simt că îmbătrânesc
Şi cântecele pe care le-am cântat
Răsună în depărtare
Precum sunteul
Unei mori de vânt rotindu-se,
Cred că voi fi mereu
Un soldat al sorţii.
Da, pot auzi sunetul
Unei mori de vânt rotindu-se,
Cred că voi fi mereu
Un soldat al sorţii.

Artist: Deep Purple
Album: Stormbringer 1974
Cântec: Soldier of fortune


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ian Paice (născut 29 iunie 1942 în Nottingham, Anglia) este bateristul trupei rock Deep Purple. După ce Jon Lord a părăsit formația în 2002, Paice a rămas singurul membru fondator al grupului care încă activează în Deep Purple.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kirsten Rogoff - Ian Paice- baterist britanic (Deep Purple)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu