miercuri, 2 august 2017

Norman Rockwell - Ziua învăţătorului

mi-ai spus …

mi-ai spus să-mi ascult inima
dar ea nu a vorbit

mi-ai spus să aştept
dar am fost nerăbdător

mi-ai spus să simt
dar nu am ştiut să simt dincolo de mine

mi-ai spus să învăţ să citesc printre rânduri
dar nu era nimic acolo

mi-ai spus să fiu atent
înseamnă oare că am fost prea neglijent?

mi-ai spus că am fost orb
dar, totuşi, am putut vedea

mi-ai spus că nu avem timp de pierdut
dar cine ne avertizează de timpul nostru?

mi-ai spus să nu mai fiu închis
dar nu am fost o uşă

mi-ai spus “Nu plânge”
ai spus ca să mă forţezi să fiu fericit

mi-ai spus să iert şi să uit
dar nu este uşor

mi-ai spus să iubesc
dar ce este asta?
dar nu şti ce este până nu il găseşti
unde este?
nimeni nu ştie.

mi-ai spus o mulţime de lucruri
şi eu nu ştiam ce înseamnă cu adevărat ei
dar am crescut acum
ai plecat.
mi-aş fi dorit să-mi fi spus mai multe lucruri.

(cav)

iulie 2016

 


-----------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Norman Rockwell
Titlul: Ziua învăţătorului
Titlul original:
Date: 1956
Stilul:
Mod de realizare: Ulei pe pânză
Dimensiunea:
Unde se găseşte: Colecţie privată

Date despre pictor:

Norman Percevel Rockwell (n. 3 februarie 1894 – d. 8 noiembrie 1978) a fost un desenator, ilustrator și pictor american. Lucrările sale s-au bucurat și continuă să se bucure de o deosebită popularitate în Statele Unite ale Americii, unde Rockwell este cunoscut mai ales pentru ilustrațiile sale, devenite faimoase, pentru coperta revistei The Saturday Evening Post, la care a colaborat timp de peste patruzeci de ani.

Și-a împrumutat stilul la realizarea decorurilor folosite în serialul de teatru TV Povestile Magice ale Shelley Duvall

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu