joi, 7 septembrie 2017

Guy Orlando Rose - Casa albastră


O iubire de septembrie

Poza ei încă atârnă pe ușa dormitorului
Amintindu-mi motivul pentru care trăiam cândva
Dar acum că a plecat, încerc să merg m-ai departe
Cu ceea ce a mai rămas
O fărâmă de speranțe şi o inimă cu amintiri.
O iubire de septembrie
Tu esti totul, la ceea ce eu mă gândesc
Din momentul în care m-ai lăsat plângând
În ploaia torențială de la Chicago.
O iubire de septembrie
Jur pe stelele de deasupra
Că voi continua să încerc
Să încetez a trăi în trecut.
O iubire de septembrie
O iubire de septembrie
Acum, ea a luat copilul, eu am luat video-ul
Am făcut ce am făcut, dar ea şi-a dat toată silinţa
Iar eu nu voi ști de ce am lăsat-o să plece
Cred că voi fi mereu
Nebunul cu speranța și cu o inimă de amintiri.
.
Artist: Tony Christie (Anthony Fitzgerald)
Cântec: September Love



--------------------------------------------------------------------------
Pictor: Guy Orlando Rose
Titlul:Casa albastră
Titlul original:
Data:
Stilul: impresionism
Mod de realizare: Ulei pe pânză
Dimensiunea: 73.66 x 60.96 cm
Unde se găseşte: Colecţie privată

Date despre pictor;

Guy Orlando Rose (3 martie 1867 to 17 noiembrie 1925) a fost pictor impresionist American sfaristul sec.al of the XIX-lea, inceputul sec. al XX-lea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu