marți, 21 noiembrie 2017

Frank Graham Bell - Miss Anne Popham - Aniversare


ANIVERSAREA PICTORULUI GRAHAM BELL

* * *

am închis ochii
mi-am desfăcut mâinile de la spate
le-am dus în față
și fredonând o muzică de johann strauss
am început să dansez
cu miss anne popham

(cav)


------------------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Frank Graham Bell
Titlul : Miss Anne Popham
Titlul original: Miss Anne Popham
Data: 1938
Stilul: Realism
Mod de realizare: Ulei pe pânză
Dimensiunea:
Unde se gaseste:

Date despre pictor:
Frank Graham Bell (21 noiembrie 1910 - 9 august 1943), cunoscut sub numele de Graham, a fost pictor de portrete, peisaje și membru fondator al Euston Road School. El a fost, de asemenea, un jurnalist și scriitor de artă și artist. Născut în Africa de Sud, a petrecut cea mai mare parte a carierei sale în Marea Britanie (1931-1943), unde a murit într-un accident de zbor în timpul celui de-al doilea război mondial.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu