miercuri, 27 decembrie 2017

Conroy Maddox - Rendezvous


AZI UN RENDEZVOUS PE RAPSODIA ALBASTRĂ CU PICTORUL SUPRAREALIST CONROY MADDOX

Pe pămînturile de dincolo de mare

Pe pămînturile de dincolo de mare,
stă Iubirea mea, aşezată.
Ochii ei ţintuiesc noaptea,
sînul ei ridicat

respiră în blînde suspine
peste scrisorile pe care le scrie
tăcerea mea de absent,
de distant şi de prezent
în corpul ce se răsuceşte
de dorul de mine.

O, Iubirea mea, iubita mea,
auzul meu, vorba mea,
doamna amărăciunii mele.

de Jorge de SENA

 


-----------------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Conroy Maddox
Titlul: Rendezvous
Titlul original: Rendezvous
Data: 1939
Stilul: Suprarealism
Mod de realizare: ulei pe pânză
Dimensiunea:
Unde se gaseste: Colecţie privată

Date despre pictor:

Conroy Maddox (27 decembrie 1912 - 14 ianuarie 2005) a fost un pictor englez suprarealist, collagist, scriitor și lector; și o figură cheie în mișcarea Birmingham suprarealiste.
El sa născut în Ledbury, Herefordshire, și a descoperit suprarealismul în 1935. a fost inspirat de artiști precum Max Ernst, Oscar Domínguez și Salvador Dalí, el a respins pictura academică în favoarea tehnicilor care au exprimat spiritul suprarealist de rebeliune. Maddox a intrat oficial Grupul britanic suprarealist în 1938.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu