duminică, 3 decembrie 2017

Frederic Leighton - Biondina

ANIVERSAREA UNUI PAIR - FREDERIC LEIGHTON

biondina

sub stele ce strălucesc uşor
Frederic Leighton stă lângă mine
şi pictează biondina
cu ochii verzi cu gât de lebădă
un menestrel
cântă un cântec despre tine şi mine
în fiecare seară
acelaşi scenariu.
mă întreb dacă am vreodată de gând
să mă eliberez de această durere
dacă te-am pierdut sau te-am uitat.

ne luptăm cu tăcerea vorbind amândoi cu penelul
undeva cândva.

(cav)

 


---------------------------------------------------------------------------------------------- -

Pictor: Frederic Leighton
Titlul: Biondina
Titlul original: Biondina
Data: 1879; United Kingdom
Stilul: Academic
Mod de realizare:Ulei pe pânză
Dimensiunea: 51.9 x 41.1 cm
Unde se găseşte: Kunsthalle Hamburg, Hamburg, Germania
Date despre pictor:

Frederic Leighton, 1st Baron Leighton PRA (3 decembrie 1830 – 25 ianuarie 1896), cunoscut ca Sir Frederic Leighton, A fost un pictor si sculptor englez. A pictat tablouri cu subiecte istorice, biblice si clasice. Leighton a fost titularul rangului de pair cu cea mai scurta perioada din istorie; dupa numai o zi, titlul i-a fost retras

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu