joi, 29 martie 2018

John Russell - Portret de tânără - Aniversare


PORTRETUL TINEREI PICTAT DE JOHN RUSSELL ÎMI SPUNE AZI MULTE SECRETE

* * *

sunt tânăra altor vremuri
nu am cont pe facebook
telefon mobil
si nici calculator
să ascult muzică
heavy metal
rock și manele

eu nu vreau să mă maturizez
prea repede
îmi pare rău
am alte gânduri și
atât

c.a.v


----------------------------------------------------------------------------------------
Pictor:John Russell
Titlul: Portret de tânără
Titlul original: Portrait of a young girl
Data: 1790
Stilul: Rococo
Mod de realizare: ulei pe pânză
Dimensiunea:
Unde se gaseste:

Date despre pictor:
John Russell(29 martie 1745 – 20 aprilie 1806) pictor englez renumit pentru portretele in ulei si pasteluri, si ca scriitor si profesor de tehnici de pictura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu