marți, 13 martie 2018

William Glackens - Nud cu mere - Aniversare


ASTĂZI AM AVUT NOROC PRIVIND PICTURILE LUI WILLIAM GLACKENS

Rondou


Dela tine, Rose, nu pot
Accepta îmbrăţişarea ta moale
Şi acest sărut umed
Care mi-l dai…
Aceasta pentru un singur motiv
Din tot ce-mi destăinui
Văd că în pieptul tău
Plânge adevărata ta
inimă
Ca să-mi închipui apoi
Că împreună cu corpul tău fragil
Acest trup misterios
Ce mi-l oferi
Odată cu splendoarea ta
Acel farmec şi râs care mă îmbată
Când îl primesc
Ar deveni ceva ce aşi împărtăşi cu tine
Ceva ascuns în spatele surâsului tău, Rose:
Gândul, sufletul şi tot amarul
tău.

de Mario de Andrade



--------------------------------------------------------------------------------------- -

Pictor: William Glackens
Titlul: Nud
Titlul original: Nude
Data: 1926
Stilul: Impresionism
Mod de realizare: Ulei pe pânză
Dimensiunea: 146.1 x 103.2 cm
Unde se gaseste: Brooklyn Museum, New York City, NY, US

Date despre pictor:
William Glackens (13 martie 1870 – 22 mai 1938), pictor realist american.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu