joi, 12 aprilie 2018

George Pemba - Portretul unui tânăr

ASTĂZI AM AVUT NOROCUL SĂ VĂD PICTURILE LUI GEORGE PEMBA

* * *

privesc la femeia dintre case
care hrăneşte o vulpe din carpaţi
cred că am vedenii
nu-mi dau seama
dar eu atât de bine mă simt
în această zi ploioasă de aprilie
încât dansez un rock vechi

c.a.v.

 



----------------------------------------------------------------------------------------
Pictor: George Pemba
Titlul: Portretul unui tânăr
Titlul original:
Data: 1950
Stilul:Realism social
Mod de realizare: ulei pe panza
Dimensiunea:
Unde se gaseste:

Date despre pictor:
George Pemba( 2 aprilie 1912 în Korsten , Port Elizabeth - 2001) a fost un pictor și scriitor sud - african. El a fost decorat post - mortem cu Ordinul Ikhamanga .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu