miercuri, 30 mai 2018

Anton Ažbe - Harem - Aniversare

ASTĂZI AM VISAT UN TABLOU AGĂȚAT PE PERETE DE PICTORUL ANTON AZBE

* * *

de dimineață mi-am luat lumea în cap
și am plecat să te caut
vroiam să te țin de mână doar o clipă
la fel ca romeo pe julieta

după amiază te-am găsit
într-un muzeu fără nume
dormeai liniștită pe o parte lângă un oud

după un minut de tăcere
cuvinte și fraze șoptite
au început să zboare prin încăpere

doamne, sunt dezbrăcată
și începe să plouă
răpește-mă !
ia-mă în spatele tău
și hai să căutăm un măslin bătrân

c.a.v.

 


-------------------------------------------------------------------------------------

Pictor: Anton Ažbe
Titlul : Harem
Titlul original:
Data : 1903
Stilul:Realism
Mod de realizare: Ulei pe pînză
Dimensiunea:
Unde se gaseste:

Date despre pictor:
Anton Ažbe (30 mai 1862 - 5 sau 6 august 1905) a fost un pictor realist sloven și profesor de pictură.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu