joi, 24 mai 2018

Philip Pearlstein - Lying Female Nude on Purple Drape - ANIVERSARE

ANIVERSAREA PICTORULUI PHILIP PEARLSTEIN

Safirul albastru

Unde ai plecat cu acei ochi negri
si al cui nume pe buza il ai
zi-mi cine iti sifoneaza asternutul
si cine are cheile de aur
de la odaile tale secrete

Lasa-ma sa te urmaresc
oriunde ai pleca
e fericit acela
cu care ti-ai impartit noptile
lasa-ma sa te urmaresc
si sa fiu umbra
sa nu fi singura
cand pe apa o sa pasesti

Unde ai plecat cu acei ochi negri
si al cui nume pe buza il ai
zi-mi cine iti sifoneaza patul
si cine are cheile de aur
de la odaile tale secrete

Lasa-ma sa te urmaresc
oriunde ai pleca
e fericit acela
cu care ti-ai impartit noptile
lasa-ma sa te urmaresc
si sa fiu umbra
sa nu fi singura
cand pe apa o sa pasesti

Refren

Hai safirul meu albastru
hai dorul meu si nelinistea mea
hai vino si ramai aici

Sufla curentul prin usile poporului
pe acolo am trecut noi odata demult
zimi cine iti sifoneaza asternutul
si cine are cheile de aur
de la odaile tale secrete

Lasa-ma sa te urmaresc
oriunde ai pleca
e fericit acela
cu care ti-ai impartit noptile
lasa-ma sa te urmaresc
si sa fiu umbra
sa nu fi singura
cand pe apa o sa pasesti

Formația - Bajaga i Instruktori (Plavi safir)
 


-------------------------------------------------------------------------------------

Pictor: Philip Pearlstein
Titlul:
Titlul original: Lying Female Nude on Purple Drape
Data :
Stilul: Realism contemporan
Mod de realizare: Ulei pe pânză
Dimensiunea:
Unde se gaseste:

Date despre pictor:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu