vineri, 15 iunie 2018

Henri Fantin-Latour - Still Life Glass, Silver Goblet and Cup of Champagn


* * *

m-am trezit înainte de zori
nerăbdător mi-am aprins o țigară
și am suflat fumul peste masa plină de resturi

lângă ceașca de cafea
nici o pereche de ochelari
și atunci mi-am dat seama că ruga nu-mi fusese ascultată.

c.a.v.



-----------------------------------------------------------------------------
Pictor: Henri Fantin-Latour
Titlul: Still Life Glass, Silver Goblet and Cup of Champagn
Titlul original: Still Life Glass, Silver Goblet and Cup of Champagn
Data: 1871
Stilul: Realism
Mod de realizare: Ulei pe pânză
Dimensiunea:
Unde se gaseste: Colecţie pivată

Date despre pictor:

Henri Fantin-Latour (14 ianuarie 1836 – 25 august 1904), pictor si litograf francez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu