vineri, 7 iunie 2019

Eugène Henri Paul Gauguin - Still Life with Profile of Laval

dar

sunt plin de imperfecțiuni
nu fac prăjituri  în schimb mănînc savarine
nu pictez dar îmi plac Van Gogh și Goya
nu cînt la nici un instrument muzical  dar ascult Beatles și Led Zeppelin în fiecare seară

o femeie frumoasă călătorește zi și noapte
în spatele gîndurilor mele încuiate
fără să-mi dea atenție

sunt plin de imperfecțiuni
mă învîrt în cerc
și alerg după propia-mi coadă

cav



------------------------------------------------------------------------------------

Pictor: Eugène Henri Paul Gauguin
TitluL: Still Life with Profile of Laval
Titlul original: Still Life with Profile of Laval
Data : 1886, Franța
Stilul: Post- impresionism
Mod de realizare: Ulei pe pînză
Dimensiunea: 46 x 38 cm
Unde se gaseste: Indianapolis Museum of Art (IMA), Indianapolis, IN, US

Date despre pictor:
Eugène Henri Paul Gauguin (7 iunie 1848 – 8 mai 1903), a fost un pictor postimpresionist francez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu