joi, 2 ianuarie 2020

Vasili Grigorievici Perov - The old man on the bench

***

iată-mă și în cel de al 57 -lea an calendaristic

de ieri suntem în 2020
nici o modificare prin târg
nici o schimbare în partea stângă a toracelui

să ne fie gura aurită
când spunem
"La mulți ani!"

acum
după sfântul vasile
am câteva promisiuni de îndeplinit
pe prima am uitat-o
pe a doua la fel
în schimb mi-am adus aminte de a cincia - n-am să mai fiu scîrbit de politicieni (mint)

sunt foarte (ne)mulțumit
sau înmulțit telefoanele
pe meleagurile natale

c.a.v.


-----------------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Vasili Grigorievici Perov
Titlul: The old man on the bench
Titlul original: Старик на скамейке
Data: 1880
Stilul: Realism
Mod de realizare: Ulei pe pânză
Dimensiunea: 36 x 29 cm
Unde se gaseste: Tretyakov Gallery, Moscow, Rusia

Date despre pictor:
Vasili Grigorievici Perov(2 ianuarie 1834 – 10 iunie 1882) a fost un pictor rus

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu