joi, 18 iunie 2020

Giuseppe "José" Pancetti - Autoportret

Poate mă prinde melancolia-n pat

Poate mă prinde melancolia-n pat
de meditez la blânda-mi viață furtunoasă
și-n zori trezindu-mă și visuri vane dispărând
în fața zemii de lapte îmi înec disperările.

Marginile fără miere ale ceștii
ciobite de care mă agăț să beau
și pe gât mi-alunecă încet
durerea ce se-abandonează
imaginilor de ieri, când erai.

Ce păcat singurătatea asta, acest
a scrie versuri ascultând nevolnica
inimă mereu în aceeași cameră

cu două mari ferestre, o masă
și un pătuț de burlac în mizerie.

Și dacă urechea întind doar către vaierul
stingher al scărilor de remușcări bătute
aud coborârea ta distrusă de speranță.

de Dario Bellezza




Este posibil ca imaginea să conţină: unul sau mai mulţi oameni şi pălărie 

----------------------------------------------------------------
Pictor: Giuseppe "José" Pancetti
Titlul:autoportret
Titlul original: autoportret
Data :1952
Stilul: Post-Impresionism
Mod de realizare:
Dimensiunea:
Unde se gaseste:

Date despre pictor
Giuseppe "José" Pancetti (18 iunie 1902 – 10 februarie 1958) pictor modernist brazilian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu