luni, 9 noiembrie 2020

Paul Sérusier - Apeductul

 Costumul alb

Mă plimb pe pod în costumul meu alb
cumpărat la
Dakar
Încălțat cu espadrilele luate din
Villa
Garcia
Ținând în mână basca pe care am adus-o de la
Biarritz
Buzunarele-mi sunt pline cu
Țigări Caporal
Ordinaire
Din când în când prizez din cutiuța de lemn găsită-n
Rusia
Fac să zornăie mărunțișul din buzunare și o monedă de-o liră
din aur
Am batista mea mare calabreză și chibrituri de
ceară dintre acelea lungi cum nu găsești decât la
Londra
Sunt curat spălat frecat mai îngrijit decât e podul
Fericit ca un rege
Bogat ca un miliardar
Liber precum un om.

de Blaise Cendrars




-----------------------------------------------------------------------------
Pictor:Paul Sérusier
Titlul : Apeductul
Titlul original:Apeductul
Data: 1905
Stilul: post-impresionism
Mod de realizare: Ulei pe pânză
Dimensiunea:
Unde se gaseste: Colecție privată

Date despre pictor:
Paul Sérusier (9 noiembrie 1864 – 7 octombrie 1927) a fost un pictor post-impresionist francez

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu