miercuri, 11 noiembrie 2020

Richard Lindner - Telephone

 Linie telefonică

Alo, ce mai faci?
Ai fost bineîn toate nopţile singuratice?
Asta ţi-aş spune, ţi-aş spune totul
de ai răspunde la telefon...

Hei, cum te simţi
Eşti oare la fel
Realizezi că ce-am făcut noi
era pe bune, nu un vis
şi nu-mi vine să cred
că totul s-a risipit de tot....

(...)
Zile triste, nopţi negre...

Mă uit pe cer
dragostea de care ai nevoie nu te va vedea
Şi mă-ntreb de ce
micile lucruri plănuite nu vor prinde

Oh, linie telefonică, dă-mi puţin timp
Trăiesc în amurg.
Oh, linie telefonică, dă-mi puţin timp
Trăiesc în amurg.

OK, nimeni nu răspunde
Păi, nu poţi lăsa să sune un pic mai mult
Voi sta aici prin umbre ale nopţii
să las să sune puţin mai mult....

(...)
Zile triste, nopţi negre...

Mă uit pe cer
dragostea de care ai nevoie nu te va vedea
Şi mă-ntreb de ce
micile lucruri plănuite nu vor prinde

Oh, linie telefonică, dă-mi puţin timp
Trăiesc în amurg.
Oh, linie telefonică, dă-mi puţin timp
Trăiesc în amurg.

Oh, linie telefonică, dă-mi puţin timp
Trăiesc în amurg.
Oh, linie telefonică, dă-mi puţin timp
Trăiesc în amurg.

formația Electric Light Orchestra (ELO)
(Telephone line)




-----------------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Richard Lindner
Titlul : Telephone
Titlul original: Telephone
Data: 1966
Stilul: Mechanistic Cubism
Mod de realizare:
Dimensiunea:
Unde se gaseste:

Date despre pictor:
Richard Lindner (11 noiembrie 1901 - 16 aprilie 1978) a fost un pictor germano-american.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu