luni, 21 decembrie 2020

Ivan Generalić - Curtea din spatele satului

 

***
 
când m-am trezit dimineaţa
am auzit-o pe Liliana de la etajul al trei cântând:
 
“Bade pălărie nouă
la li la la li la li la la li la li la
Tu mi-ai rupt inima-n două
la li la la li la li la la li la li la
Tu mi-ai rupt-o tu mi o coase
Cu fir roșu de mătase
la li la la li la li la la li la li la
Tu mi-ai rupt-o tu mi o coase
Cu fir roșu de mătase
la li la la li la li la la li la li la”
 
italianul de la parter
este introvertit și ascultă tot ce zice
 
aov
 

 
--------------------------------------------------------------------------- -
Pictor: Ivan Generalić
Titlul: Village backyard
Titlul original: Village backyard
Data: 1937
Stilul: Arta naiva
Mod de realizare:
Dimensiunea:
Unde se gaseste:
Date despre pictor:
Ivan Generalić (n: 21.12.1914 – d: 27.11. 1992) a fost un pictor nativ, de nationalitate croată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu