sâmbătă, 23 ianuarie 2021

Georg Baselitz - Nud feminin pe un scaun de bucătărie

 salon du livre 2016

"la paris m-am iubit cu taximetristul michel
apoi cu băiatul de la recepţie yusuf
cu vreo doi poeţi un traducător ăsta chiar bun
cu doi ambasadori veniţi toţi la salonul de carte
lângă turnul eiffel m-am iubit cu toţi vânzătorii
de turnuri eiffel mici şi uşoare bucăţi de metal
în cafeneaua vizavi de notre dame pe cheile senei
m-am iubit cu gilles chelnerul un tânăr frumos
apoi iarăşi cu un romancier şi doi poeţi talentaţi
un fost preşedinte de academie un preşedinte de institut
cu o tânără director de programe felină şi senzuală
cu bucătarul care mi-a servit la dejun o omletă bună
cu librarul de la joseph gibert ştia cum pot găsi o carte
cu vânzătoarea de flori de lângă hotel de la paix
apoi ai sunat tu şi ai zis
— treci acasă!
şi am venit cuminte neatinsă castă
iubirea şi occidentul"

de Maria Pilchin



------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Georg Baselitz
Titlul: Nud feminin pe un scaun de bucătărie
Titlul original: Female Nude on a Kitchen Chair
Data: 1979
Stilul: Neo-Expresionism
Mod de realizare:
Dimensiunea:
Unde se gaseste:

Date despre pictor:
Georg Baselitz ( 23 ianuarie 1938 - ) pictor german.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu