sâmbătă, 6 februarie 2021

Wooden Horse - Arthur Christopher Orme Plummer

 Floare de colţ

"Floare de colţ, floare de colţ
În fiecare dimineaţă tu mă saluţi
Mică şi albă, curată şi strălucitoare
Pari fericită să mă întâlneşti

Floare de zăpadă
Fie ca tu să înfloreşti şi să creşti
Să înfloreşti şi să creşti mereu...

Floare de colţ...
Floare de colţ...
Binecuvintează-mi patria pentru totdeauna

Floare de colţ, floare de colţ
În fiecare dimineaţă tu mă saluţi
Mică şi albă, curată şi strălucitoare
Pari fericită să mă întâlneşti

Floare de zăpadă
Fie ca tu să înfloreşti şi să creşti
Să înfloreşti şi să creşti mereu...

Floare de colţ...
Floare de colţ...
Binecuvintează-mi patria pentru totdeauna"

[The Sound of Music ]




---------------------------------------------------------
Arthur Christopher Orme Plummer ( 13 decemmbrie 1929 – 5 februarie 2021) a fost un actor canadian
-----------------------------------------------------------------

Christopher Plummer / Artist: Wooden Horse-Canada

-----------------------------------------------------------------

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu