vineri, 12 martie 2021

Rita Angus - Rutu

 Cântec de dragoste canibală

Ştiu că voi da din nou de tine
n-ai să poţi să-mi scapi
închipuirea e a mea
capturat precum o insectă şi străpuns
ferecat înspăimântat resemnat
oricum vei fi
aici
voi face din tine ceea n-o să vrei
tacticos am să m-apuc să te devor
dragostea nu lasă nimic în farfurie
nici măcar cleştii.
Am să te mănânc şi-am să te sug
Golit
n-aş vrea totuşi să te fac să suferi
aş vrea să te bucuri şi tu
de imensa fericire
de a fi fost hrană.

de de Donatella Bisutti



--------------------------------------------------------------------------
Pictor: Rita Angus
Titlul: Rutu
Titlul original: Rutu
Data: 1951
Stilul: Regionalism
Mod de realizare: ulei pe pânză
Dimensiunea:
Unde se gaseste: Museum of New Zealand Te Papa Tongarewa, Wellington, New Zealand

Date despre pictor:
Rita Angus (12 martie 1908 – 27 ianuarie 1970), pictorita neo-zeelandeza care a contribuit alaturi de alti artisti la introducerea stilurilor moderne in arta din Noua Zeelanda. Artista e cunoscuta pentru portretele si peisajele sale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu