marți, 13 aprilie 2021

Sir Thomas Lawrence - George Gordon Noel, Lord Byron, Poet

 Frunze de laur:

„De dragul tău mestec frunze de laur amare
În stare
Să facă lumea să se rotească
În spaţiu şi timp,
Să dispară,
Singură mă otrăvesc
Şi mă schimb,
Mestec şi bolborosesc
Verbe străine, lehuze
De înţelesuri care-mi curg ca o spumă murdară
Pe buze,
Fără să ştiu
La ce-a folosit c-am ghicit
În propriile mele măruntaie, de vină
Mereu:
zeu, zeu, zeu,
Lumină, lumină,
Pustiu“.

de Ana Blandiana



----------------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Sir Thomas Lawrence
Titlul: George Gordon Noel, Lord Byron, Poet
Titlul original: George Gordon Noel, Lord Byron, Poet
Data:
Stilul:
Mod de realizare: Ulei pe pânză
Dimensiunea:
Unde se gaseste:

Date despre pictor:
Sir Thomas Lawrence(13 aprilie 1769 – 7 ianuarie 1830), pictor englez, a pictat mai mult portrete.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu