joi, 20 mai 2021

Actorul Ion Dichiseanu a murit în după amiaza de joi

 Strada

"Strada cu un tei înflorit,
numai ea ne-a știut
visul, jurământul șoptit
și-ntâiul sărut.

Strada ce-a purtat într-o zi
pașii noștri pe-asfaltul ei,
astăzi când tu nu ești aci
și-o străbat singuri pașii mei...

Te-așteaptă-n serile lungi,
nostalgia s-alungi
din inima mea.
Din nou să fim fericiți,
doar un semn să trimiți,
atât ar vrea.

Strada, strada ce mi-a păstrat
amintirile-ntregi
știe, știe ce ne-a legat
și vrei azi să dezlegi.

Strada cu miresme de tei
mă întreabă dac-ai venit;
vede că tot farmecul ei
fără tine s-a risipit.

Te-așteaptă-n serile lungi,
nostalgia s-alungi
din inima mea.
Din nou să fim fericiți,
doar un semn să trimiți,
atât ar vrea.

Strada a-mbrăcat strai de flori
și-a primit rândunici;
poate i-au șoptit ei în zori
că vei trece pe-aici.

Strada parcă știe ceva
ce eu încă nu am aflat;
oare, oare azi-noapte o stea
te-a vestit că eu ne-ncetat...

Te-aștept în serile lungi,
nostalgia s-alungi
din inima mea.
Din nou să fim fericiți,
doar un semn să-mi trimiți,
atât aș vrea.

La la la…"

Muzica de Radu Șerban
Versuri de Constantin Cârjan



--------------------------------------------

"Actorul Ion Dichiseanu a murit în după amiaza de joi, în jurul orei 15.00, la Spitalul Floreasca, unde era internat de câteva luni. Ion Dichiseanu avea 87 de ani și a ajuns în spital din cauza unei infecții cu o bacterie care i-a provocat o pneumonie bilaterală."

Ion Dichiseanu avea 87 de ani FOTO: Agerpres

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu