joi, 6 mai 2021

Frank Bramley - Fiecare cu povestea lui

 

MUSIC

„Dacă mă relaxez o clipă în apropiere de statuia Equestrian…”
oprindu-mă ca să mănânc un sandvici cu lebăr
la Mayflower Shoppe
îngerul ăla pare că-și mână calul direct spre Bergdorf`s
și sunt gol ca o masă acoperită de o cârpă, cu nervii la pământ.
Cu frica-n sân din cauza războiului și a stelelor care-au dispărut.
Am în mână doar 25 de cenți și mi se pare
că e așa de lipsit de sens să mănânci!
Jeturile de apă pulverizate pe deasupra
bazinelor pline de frunze ale artezienelor
par ciocănelele unui pian de sticlă. Dacă ți se pare
că buzele mele au nuanța lavandei sub frunzișul lumii
ar trebui să-mi strâng cureaua.
E ca o locomotivă în mers, perioada
suferinței și a limpezimii
iar ușa mea e deschisă serilor din toiul iernii
când zăpada cade ușor peste pachetele de ziare.
Prinde-mă ca pe o lacrimă în batista ta, trâmbiță
a începutului după-amiezii! în toamna cețoasă.
În timp ce se înalță brazii de Crăciun în Park Avenue
o să-mi văd fanteziile
plimbându-se alături de câinii înfășurați în pături
puse la treabă înainte ca toate luminile alea colorate
să se aprindă!
Dar fără arteziene și fără ploaie
cu magazinele care stau deschise îngrozitor de târziu.

de FRANK O`HARA
 

 
-----------------------------------------------------------------------
Pictor: Frank Bramley
Titlul: Fiecare cu povestea lui
Titlul original: Every One his own Tale
Data : 1857
Stilul:
Mod de realizare: ulei pe pânză
Dimensiunea:
Unde se gaseste:

Date despre pictor:
Frank Bramley (6 mai 1857 – 9 august 1915), pictor post-impresionist englez

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu