vineri, 7 mai 2021

Jenny Saville - Verso

 ***

"Am spart toate oglinzile și acum am numai o tavă rotundă în care mă oglindesc după ce termin de mîncat. Îmi boiesc fața la nimereală și-mi pieptăn părul cu degetele. Îmi smulg sprîncenele. Beau bere, lălăi și hăhăi și totuși pojghița asta colorată și happy pleznește atît de ușor, Atunci mă așez în mijlocul camerei și zac așteptând să năpîrlesc, să-mi schimb pielea și look-ul. Desenele covorului aproape de ochii mei. Se dilată, mi se imprimă pe obraz, pe sîni și pe coapse. Și ele trăiesc pe corpul meu, în timp ce locul de pe covor rămîne neted, cu urzeală rărită."

de Doina Ioanid



---------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Jenny Saville
Titlul: Verso
Titlul original: Reverse
Data : 2002 - 2003
Stilul: Neo-expresionism
Mod de realizare:
Dimensiunea:
Unde se gaseste:

Date despre pictor
Jenny Saville (n. 7 Mai 1970) pictor englez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu