vineri, 21 mai 2021

Peter Phillips - Spectrocuplare

 Luați de-aici!

"Peste o oră, ieșind de aici pe-o străduță curată
se va prelinge din fiecare om grăsimea puhavă,
pe cînd eu v-am deschis atîtea cutiuțe de
versuri,
eu, risipitor și cheltuitor al cuvintelor fără de
preț.


Iată-te, bărbate, ai varză-n mustață
dintr-o neterminată, nemîncată ciorbă de
varză;
iată-te, femeie, spoiala ta e groasă,
și te uiți ca o stridie din scoica obiectelor.


Cu toții pe fluturele inimii de poet
vă veți îngrămădi, jegoși, în galoși și fără
galoși.
Gloata jiganie se va freca,
zburlindu‑și piciorușele, un păduche cu mii
de capete.



Și dacă astăzi eu, necioplitul hun,
schimonoseli în fața voastră n-am chef să fac – atunci iată,
voi rîde și voi scuipa bucuros,
vă voi scuipa în față viguros
eu, risipitor și cheltuitor al cuvintelor fără de
preț."

de Vladimir Maiakovski



-------------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Peter Phillips
Titlul: Spectrocuplare
Titlul original: Spectrocoupling
Data : 1972
Stilul: Pop Art
Mod de realizare:
Dimensiunea:
Unde se gaseste:

Date despre pictor:
Peter Phillips ( 21 mai 1939 - ) pictor englez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu