duminică, 16 mai 2021

Tamara de Lempicka - Fată cu mănuși

 Fată cu mănuși

"Dar ce vă pasă vouă că-mi place să fiu iubită?"

"Îmi place să mi se admire trupul şi tablourile."

"Mie îmi place ca, în timp ce mă iubeşte, bărbatul să fie frumos, şi să-mi spună ce frumoasă sunt eu şi ce frumoasă e arta mea."

"Aveam un principiu: mă prefăceam că nu înţeleg nimic. Aşa am creat un stil nou..."

"Mi-au plăcut întotdeauna tăcerile. În acele momente lumea mi se dezvăluia în toată splendoarea ei."

"Îmi plăcea să ies seara la braţul unui bărbat care îmi spunea că sunt la fel de frumoasă ca arta mea."

citate de Tamara de Lempicka



-------------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Tamara de Lempicka
Titlul: Fată cu mănuși
Titlul original:
Data : 1929
Stilul: Art Deco
Mod de realizare: ulei, placaj
Dimensiunea:
Unde se gaseste: Georges Pompidou Center, Paris, France

Date despre pictor:
Tamara de Lempicka (16 mai 1898 – 18 martie 1980 ) este o pictoriţă poloneză.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu