miercuri, 14 iulie 2021

Albert Marque - Păpușă

 Păpuşa pe care nu am avut-o

"Am atât de multe vise...
şi o singură viaţă doar...
Luna alergă după mine,
pe strada pustie dar plină...
Acum, nici măcar nu plouă,
pentru că în jurul meu
înfloresc ghioceii...

Autoportretul şi-a pierdut
creionul care mă cunoaşte,
undeva într-o toamnă
de demult...
Încâlcesc adevaruri
pierdute pe un val de tristeţe...
E o zi bună
pentru a inventa lumi!

Păpuşa pe care nu am avut-o
Ţi-am dăruit-o ţie la prima ocazie.
Dar tu ai uitat că trebuie
să vorbeşti cu ea din când în când;
Stă uitată în mormanul tău de jucarii...
Şi tace...

Păpuşa pe care nu am avut-o,
pe tine te iubeşte mai mult...
îmi e dor de păpuşa care te iubeşte pe tine...

Când sunt singură,
mă mai atârn doar de vise...

Am atât de multe vise...
şi o singură viaţă doar..."

de Anna Panovici

 


 
----------------------------------------------------------------------------

Pictor: Albert Marque
Titlul: Păpușă
Titlul original:
Data:
Material:
Tehnică:
Dimensiuni:
Deţinător:

Date despre autor:
Albert Marque (14 iulie 1872 – 1939), sculptor si creator de papusi francez

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu