duminică, 11 iulie 2021

Georges Hugnet - Le Torindon à Rapières (from La Vie Amoureuse des Spumifères)

 Cascada

"într-o cabană înghesuită
se aude doar cascada și cum te legeni pe balansoar;
o să-l ung zilele astea și n-o să mai scârțâie
nimic n-o să-mi mai arate că ești aici
și de ziua ta voi da jos icoanele de pe toți pereții,
le voi cânta în surdină, le voi îmbrăca în lemn.

o grotă senină în care să mă ascund după ce pleci
mi-ar fi de folos;
peste ani
în bucata de stâncă vor face cuib pitulici tâmpe cu inimi preasfinte,
vor reproduce sunetul balansoarului pe care nu l-am uns la timp.
acolo am să mă întorc, deznădăjduită
și am să-mi lepăd armura pe prispă.

atunci vor scârțâi doar podelele
undeva departe
mă voi mula
și cascada mă va acoperi
pe de-a-ntregul"

de Maria Miruna Solomon


----------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Georges Hugnet
Titlul:
Titlul original: Le Torindon à Rapières (from La Vie Amoureuse des Spumifères)
Data: 1948
Stilul: Dada, Surrealism
Mod de realizare:
Dimensiunea:
Unde se gaseste:

Date despre pictor:
Georges Hugnet (11 iulie 1906 - 26 iunie 1974), a fost un pictor francez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu