duminică, 18 iulie 2021

Hyacinthe Rigaud - La Menasseuse

 I

"Aşadar, tu m‑ai măturat
pe mine, eu care aş fi putut umbla cu sufletele vii
peste pământ,
eu care aş fi putut dormi printre florile vii
în sfârşit;

aşadar, pentru aroganţa ta
şi pentru cruzimea ta,
eu sunt măturată
acolo unde picură lichenii morţi
zgură moartă pe muşchi de cenuşă;

aşadar, pentru aroganţa ta,
sunt în sfârşit frântă,
eu care am trăit inconştientă,
care am fost aproape uitată;

dacă m‑ai fi lăsat să aştept
nepăsarea mea ar fi devenit
pace,
dacă m‑ai fi lăsat să mă odihnesc cu morţii,
eu aş fi uitat trecutul
şi te‑aş fi uitat pe tine."

de Hilda Doolittle



----------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Hyacinthe Rigaud
Titlul: La Menasseuse
Titlul original: La Menasseuse
Data: 1709
Stilul: Baroc
Mod de realizare:
Dimensiunea:
Unde se gaseste:

Date despre pictor:
Hyacinthe Rigaud( 18 iulie 1659–29 decembrie 1743), pictor baroc francez

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu