duminică, 25 iulie 2021

L Yaffe - Femeie africană (vacă)

 

Pată

"Dar am fost furată de bărbați
cu pielea de aceeași culoare ca a mea
dusă departe de bărbați ale căror călcâie
deveniseră copite
ale căror mâini deveniseră gheare
m-au pus la pământ
pe cărarea
întunericului

Dar am fost vândută de bărbați
cu pielea de aceeași culoare ca a mea
vândută ca pe o găină ca pe o capră
ca un sac cu mieji am fost
vândută
pe mărgele pe tigăi
pe zorzoane?

Nu nu e ușor să uiți
ceea ce refuzi să-ți aduci aminte

Zilnic îmi spăl pata
trădării de pe gură"

de Grace Nichols
 

 
----------------------------------------------------------------------------------
Pictor: L Yaffe
Titlul: Femeie africană (vacă)
Titlul original: African Woman (cow)
Data:
Stilul: Artă naivă
Mod de realizare: ulei pe pânză
Dimensiunea: 1200 x 800 cm
Unde se gaseste:

Date despre pictor:
Loraine Yaffe ( 25 iulie 1960 - ) pictor din Africa de Sud.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu