sâmbătă, 3 iulie 2021

 

***

la periferia orașului victoria
se zbăteau
norii
ca ieșiți din minți
ploua cu clatite din stația spațială internațională

la radio
marin preda
scriitor de romane
citea cu o voce imparțială
un fragment din moromeții:

"- Am făcut la țigări și m-am gândit. M-am gândit și am făcut la țigări. Mă, voi auziți? Am băut la tutun toată noaptea, și stam și mă gândeam. Și iar am băut la tutun, până m-a luat dracu. Și am adormit.
- Și la ce te-ai gândit, mă, Cocoșilă?
- Bă, nu vă spun că sunteți proști și nu știți să vă țineți gura. "

aov
 

 

-------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Morteza Katouzian
Titlul: Regret
Titlul original: Regretful
Data: 1981
Stilul: Realism contemporan
Mod de realizare: ulei pe panza
Dimensiunea:
Unde se gaseste:

Date despre pictor:
Morteza Katouzian (3 iulie 1943 - ) pictor iranian.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu