vineri, 23 iulie 2021

Vasiliy Ryabchenko - Lângă fântână

 destination unknown

"lumina unui cer fad
pe care stau tatuate inscripții neon
e frumos dar
uneori văd orașul printr-o pungă de plastic
înălțimile cenzurate ale inimii transilvane
ce prostie este să calc pe aceste străzi
care nu au fost concepute pentru mine
sunt doar un copil sensibil
în interior
am abia cinșpe și iubesc lumea


aș vrea să-i trimit o carte poștală lui dumnezeu să vadă
locurile astea care nu-mi aparțin care mă alienează ca
o pictură în care ochii animalului te urmăresc
îngerii biblici au milioane de fețe și ochi
roți umblătoare mii de capete
nu există reprezentațiile de om înaripat semi-zână magică
asta am făcut noi cu toate
am estetizat până n-a mai rămas nimic real
am sterilizat reconceput
lumea noastră e prefabricată de un ochi al estetului americanizat
încercare de sitcom și black mirror
nici eu nu mai înțeleg ce spun


ideea e că am încercat să-i trimit o nenorocire de carte poștală
lui dumnezeu
ca să vadă cum e afară cât de
umed incandescent mov e cerul
dar încă nu mi-a răspuns
cumva simt că nu mă crede
nimeni nu mă mai crede
crede că am decorat iar ca un om
că am făcut o ferfeniță frumoasă
că am luat ceva din stare pură și ca
un chimist am obținut un diamant
care tot ce știe este să strălucească
și să mă lase rece și tristă"

de Rebeca Oanță



------------------------------------------------------------------------
Pictor: Vasiliy Ryabchenko
Titlul: Lângă fântână
Titlul original:
Data: 1989
Stilul: Transavantgarde
Mod de realizare: colaj
Dimensiunea: 50 x 70 cm
Unde se gaseste:

Date despre pictor:
Vasiliy Ryabchenko ( 23 iulie 1954 - ) pictor ucrainean

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu