miercuri, 4 august 2021

Hedda Sterne - Candelabru

 

Vecinul meu

"Vecinul meu
are mâini mari, pricepute,
un chip deschis, prietenos
şi un zâmbet binevoitor.

Poate să schimbe o curea de ventilator,
să construiască o căsuţă în copac,
să înalţe velele,
să fie portar la fotbal,
să prezideze un comitet,
să bea cu băieţii,
şi să cânte cel mai deocheat cântec.

Eu nu pot să fac nimic din toate astea.

Poate că vecinul meu stă treaz
dorindu-şi să poată redacta un sumar,
traduce o epigramă
descoperi o etimologie,
sau scrie o vilanelă.

Dar mă îndoiesc."

de Michael Swan
 

 
---------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Hedda Sterne
Titlul: Candelabru
Titlul original: Candelabru
Data:
Stilul: Surrealism
Mod de realizare:
Dimensiunea:
Unde se gaseste:

Date despre pictor:
Hedda Sterne ( 4 august 1910 - 8 aprilie 2011) pictor roman.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu