luni, 6 septembrie 2021

Carmelo Margarone - Jean-Paul Belmondo

 

"Un flirt drăguţ lasă în urmă o inima euforică, dar un cap lucid."
"Femeia este singurul cadou care se împachează singur."
"Dorinţele secrete ale unei femei ar trebui citite în ochii ei închişi."

citate de Jean-Paul Belmondo
--------------------------------------------------------------------
Actorul francez Jean-Paul Belmondo a murit.
Celebrul actor francez Jean-Paul Belmondo a decedat luni, la vârsta de 88 de ani.

„A murit Jean-Paul Belmondo. Ironia sortii, chiar azi am fost la pranz la Veramente. Restaurantul lui preferat. La final, patroana a venit si ne-a anuntat vestea trista remarcand ca suntem chiar la masa la care obișnuia el sa stea. L-am vazut ultima oara acum câteva luni. Era la masa si l-am intrebat cum ii merge. Mi-a dat, zâmbind, raspunaul tradițional : „cat timp pot sa beau o sticla de vin cu prietenii, e perfect ! ” Si am ciiocnit ultimul pahar cu el”
[ambasadorul României la Paris, Luca Niculescu]
 
Jean-Paul Belmondo ( 9 aprilie 1933 - 6 septembrie 2021)
 

 
---------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Carmelo Margarone
Titlul : Jean-Paul Belmondo
Titlul original: Jean-Paul Belmondo
Data: 1882
Stilul: impresionism
Mod de realizare: Acril pe panza
Dimensiunea: 54 x 64.8 cm
Unde se gaseste: Colecție privată

Date despre pictor:
Carmelo Margarone

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu