duminică, 5 septembrie 2021

Ion Caramitru

 

O duminică neagră! E prea mult...

Ion Caramitru ( 9 martie 1942 - 5 septembrie 2021)
Cele mai „fine” citate ale marelui actor
„Teatrul nu moare şi nu va muri niciodată, el evoluează în dispreţul vieţii curente.”
„Aştept să nu fiu bolnav şi, sănătos fiind, să-mi pot onora obligaţiile pe care le am sau care mi le impun. Şi să am bucuriile pe care existenţa poate să le ofere unui om care munceşte şi căruia îi place viaţa.”
„Mă sperie prostia omenească şi lipsa de coerenţă, atunci când este vorba de orientarea societăţii către un destin organic, economic, politic şi social. Mă sperie inconsistenţa politică a momentului, falsele iluzii ce ne sunt induse şi îndepărtarea de subiectul principal al existenţei noastre care este, până la urmă, respectul faţă de noi înşine şi faţă de omul de vizavi.”
„Teatrul costă puţin şi oferă mult mai mult decât poate să ofere o distracţie pasageră sau o plăcere oarecare.”
„În noaptea aceasta o să dorm puţin, dar fericit...”
 
 
caricatura de ???

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu