luni, 27 septembrie 2021

Maria Lai - Portret de femeie

 


din cuţitul acesta curge metal

"din cuţitul acesta curge metal
cînd te iubesc
din copacul nemişcat curge lemn
cînd te iubesc
din asfalt curg tîrfe
cînd te iubesc
din apă curge nămol
cînd te iubesc
şi te iubesc pentru că nu ştii că te iubesc
pentru că nu ştii ceea ce îmi place la tine
pentru că nu poţi să-ţi imaginezi
ceea ce îmi imaginez eu când te privesc
verde în faţă ca pe-un duşman
pentru că mi-e greu să nu te ating
dar nu te voi atinge niciodată
nici măcar în iad şi nici măcar aici
pe drumul atît de cunoscut
încît poţi înnebuni
pentru că eşti
abia la-nceput
eu sunt
abia
la sfîrşit"

de Angela Marinescu
 

 

------------------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Maria Lai
Titlul : Portret de femeie
Titlul original: Ritratto di giovane donna
Data: 1960
Stilul: Post-Impresionism
Mod de realizare:
Dimensiunea:
Unde se gaseste:

Date despre pictor:
Maria Lai ( 27 septembrie 1919 - 16 aprilie 2013) pictor italian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu