vineri, 3 septembrie 2021

Seraphine Louis - Buchetul de frunze

 

frunze de toamnă

e zi de toamnă
în cârciumă berea spumează mai bine
cu o țigară marlboro în colțul gurii
ascult
"Feuilles oh"

"Feuilles oh, sauvé la vie moi, dans mes yeux mouilles oh
Feuilles oh, sauvé la vie moi, dans mes yeux mouilles oh
Pitie moi malade, mon coeur caille gang-gang, si me l'eau
Pitie moi malade, mon coeur caille gang-gang, si lu bon gang-gang
Sauvé la vie moi, dans mes yeux mouilles oh"
[Paul Simon și Art Garfunkel]

aov
 

 
---------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Seraphine Louis
Titlul: Buchetul de frunze
Titlul original: Le Bouquet de Feuilles
Data:
Stilul: Naïve Art (Primitivism)
Mod de realizare:
Dimensiunea:
Unde se gaseste:

Date despre pictor:
Séraphine Louis (Séraphine de Senlis) ( 3 septembrie 1864 - 11 decembrie 1942 ) pictor francez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu