vineri, 31 decembrie 2021

 

Copacii de la fereastră
(după Jules Supervielle)

"Le sunt recunoscătoare copacilor de la fereastra mea.
Numai ei știu ce e-n lăuntrul meu.
Fără ei aș fi murit de mult –
ei mi-au făcut inima să bată, ritmul ei alert.

Printre ramurile lungi ale salciei, chiparos întunecat,
fantoma mea se ascunde, se holbează la mine,
cunoscundu-mă atât de bine, compătimindu-mă.
Nu înțelege de ce rămân și tot rămân."

de Moniza Alvi
 

 
-----------------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Hans am Ende
Titlul: Primăvara în Worpswede
Titlul original: Spring in Worpswede
Data: 1900
Stilul: impresionism
Mod de realizare:
Dimensiunea:
Unde se gaseste:

Date despre pictor:
Hans am Ende ( 31 decembrie 1864 - 9 iulie 1918 ) pictor german.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu