joi, 16 decembrie 2021

Enkhjargal Tsagaandari - Нүдэн нуур

 

tăcere adolescentină

"închipuie-ţi cum ar fi
dacă cel ce va pleca...pleacă
şi altul îmi ia locul
lângă fiul meu
– la fotbal şi McDonald’s
acasă, lângă mamă.

şi eu să fiu cel care
vine numai duminica
...stă în hol
aşteptând
în timp ce tu
spui “salut, îmbracă-te bine, copile,
...pe curând”

şi să n-avem decât această după-amiază

şi de-ar fi să mă duc
mi-ar plăcea să ştie...
că am făcut ce-am putut
pentru fiul meu...
şi înainte de tăcerea noastră adolescentină îmi plăcea când mă ţinea de mână..."

de Philip Bennetta
 

 
----------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Enkhjargal Tsagaandari
Titlul: 'Nuden' Lake
Titlul original: Нүдэн нуур
Data:
Stilul:
Mod de realizare: ulei
Dimensiunea: 150 x 120 cm
Unde se găseşte:

Date despre pictor:
Enkhjargal Tsagaandari ( 16 decembrie 1960 - ) Pictor mongol.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu