luni, 20 decembrie 2021

Ivana Kobilca - Femeie care bea cafea

 

Venus din Willendorf

"Barbatul meu mi-a aratat piatra cioplita de el.
A spus ca sunt eu. Avea buclele mele
dar nu arata ca femeile pe care le cunosc.

Am sani mari, am hranit zece copii,
dar tatele astea erau enorme,
ca si soldurile si stomacul,
iar labiile
erau la fel de rotunjite ca buzele mele.

Daca as putea ciopli in piatra, as face un barbat.
Ar fi inalt si puternic
ca barbatul meu.

I-as face maini si brate pentru arcul cu sageti
ca sa ucida mistretul negru salbatic si caprioara rosiatica,
si i-as pune un penis mare, cat bratul de lung,
ca sa-mi mai faca zece copii."

de Alice Beer
 

 
----------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Ivana Kobilca
Titlul: Femeie care bea cafea
Titlul original:
Data:
Stilul: Realism
Mod de realizare: Ulei pe pânză
Dimensiunea: 100 x 70 cm
Unde se găseşte:

Date despre pictor:
Ivana Kobilca (20 decembrie 1861 – 4 decembrie 1926) a fost o pictorita realista slovena.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu