duminică, 27 februarie 2022

Alexander Sulimov

 

Îmbracă-te frumos pentru vânzătoare

"Magazinul 1
Dacă nu pluteşti deja prin Hermes
câtă obrăznicie să faci
cumpărături de la Hermes.
Fata de la tejghea
nici nu se oboseşte să te servească.

Magazinul 2
Biciuită de privirea care mă măsoară
se înţelege că n-aş putea purta haine
din Franţa înguste cât o ţigară.
În numele lui Chloe,
Cum de-am avut tupeul?

Magazinul 3
Păşesc apăsat în locul teribil în care
Negrul de anul trecut e negrul ce revine la modă
Fustele cad drept pe coapse ce nu se curbează
„Gucci” strigă spre mine imprimeul.

Totul îmi e cunoscut, apare pe coperta de la orice revistă
nici nu-ndrăznesc să ating ce îmi place
de teamă să nu văd şi preţul
iar vânzătoarea va vedea cum ochii încet
îmi vor aluneca către uşă."

de Kavita Jindal
 

 
--------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Alexander Sulimov
Titlul:
Titlul original:
Data: 2013
Stilul:
Mod de realizare: ulei pe pânză
Dimensiunea: 56 x 56 cm
Unde se gaseste:

Date despre pictor:
Alexander Sulimov s-a născut în orașul Kurgan în 1963.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu