joi, 3 martie 2022

Alexandre-Gabriel Decamps - Duel albanez Undeva în sudul Albaniei în timpul domniei otomane

 ***


mi-am început ziua într-o benzinărie

în timp ce alimentam

visam la o pace între dobitoace


în parc

aud păsările cântând

statuia „gânditorul erei atomice”

stă întinsă

și privește steaua lui van gogh

ninge ninge ninge

fumez camel și beau cafea dintr-un pahar de carton

vorbesc singur de o oră despre câtă frică am simțit săptămâna asta

un titirez de jucarie

zburând pe lângă urechea mea

m-a trezit din visare

din cauza treziri

am alunecat pe zăpadă

un câine alerga după o minge de tenis

mașina de gunoi aduna pet-urile de bere coca-cola și pepsi

oamenii din jur arătau grozav

telefoanele mobile sunau

am făcut o poză cu porumbei

o bancă goală

o ambulanță suna în apropiere


un muncitor stradal cu pantalonii rupți în genunchi striga

„sunt oameni în situații mai nasoale decât tine”

îmi șterg transpirația de pe frunte

și să fac semn cu mâna


o cucoană cocoțată pe tocuri înalte

mergea cu capul în jos

gândind adânc


creierul lui putin nu acționează așa cum vrem noi


aov




-----------------------------------------------------------------------------

Pictor: Alexandre-Gabriel Decamps

Titlul:  Duel albanez Undeva în sudul Albaniei în timpul domniei otomane

Titlul original:  

Data: 1828

Stilul: Orientalism

Mod de realizare: ulei pe pânză

Dimensiunea:

Unde se gaseste: 


Date despre pictor:

Alexandre-Gabriel Decamps ( 3 martie 1803 - 22 august 1860) pictor francez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu