joi, 28 aprilie 2022

Jose Malhoa - Praia das Maçãs

 Rapid şi amar

"Sfârşitul a fost rapid şi amar.
Încet şi dulce a fost timpul între noi,
încete şi dulci au fost nopţile
când mâinile mele nu te atingeau cu disperare
ci din dragostea trupurilor noastre
care zăceau îmbrăţişate.

Şi când am penetrat în tine
mi se părea că marea fericire
poate fi măsurată cu precizia
unei ascuţite dureri. Rapid şi amar.

Încete şi dulci ne fură nopţile.
acum e amar şi aspru ca nisipul:
Hai să fiim simţiţi … şi alte ocări.

Şi cum ne-am abţinut de la dragoste
s-au înmulţit cuvintele,
cuvinte şi fraze, lungi şi ordonate.
Dacă am fi rămas împreună
ne-am fi transformat într-o enormă tăcere. "

de Yehuda Amichai



----------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Jose Malhoa
Titlul :
Titlul original: Praia das Maçãs
Data : 1918
Stilul: impresionism
Mod de realizare: ulei pe pânză
Dimensiunea:
Unde se gaseste:

Date despre pictor:
José Vital Branco Malhoa ( 28 aprilie 1857 - 26 octombrie 1929) pictor portughez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu