sâmbătă, 28 mai 2022

Carl Larsson - My Acid Workshop (Where I do my Etching)

 După-amiază târzie, Allan Bank

"Bună. Ploaia face lumea timidă.
Atunci
vine seara și singurătatea.

Nu mă interesează veverițele,
doar streșinile
și poveștile pe care le spun:

tristețea lemnului ud
și lumea
văzută fad de la fereastră,

doar păsărelele pe care
ploaia nu le poate opri
sau tăcerea și acest birou:

stilourile lui, lupa, mașina de scris
mesajele lăsate la urmă:
Astăzi e o zi minunată

Sub copaci, se adună întunericul.
Astăzi s-a sfârșit
alen bank am venit

înainte să fi început.
să picteze ceva.
Drumul spre casă e lung

Te iubesc dar totul
se năruie.
Nu știu cu ce să încep

Prin ochii mei, cuvintele
îmi sunt pădure
dar stiloul meu, stiloul meu

știe calea."

de Clare Shaw


 

-------------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Carl Larsson
Titlul :
Titlul original: My Acid Workshop (Where I do my Etching)
Data : 1910
Stilul: Art Nouveau (Modern)
Mod de realizare: acuarelă pe hârtie
Dimensiunea:
Unde se gaseste:

Date despre pictor:
Carl Larsson a fost un pictor si designer de interior suedez.S-a nascut in 28 mai 1853 (†22 ianuarie,1919) in Prästgatan No.78, o casa din vechiul oras Stockholm

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu