vineri, 12 august 2022

Samuel Bak - Houses in an Imaginary Landscape

 formaldehida

stau într-o cameră neluminată
și privesc strada statuia luna

ziarul care mi-a tăiat degetul mic
aprine focul în sobă

dacă aș putea
aș face gin
îmi place

femeia care mi-a spus:
"dragostea este doar un eufemism"
a plecat să-l caute pe van gogh

am fost învățat
de mama
să nu mă laud niciodată
dar acum
nu mă pot abține:
zbor

publicul
din victoria cere:
"foggy dew"
sinéad o'connor

aov

 


 
-----------------------------------------------------------------------------
Pictor: Samuel Bak
Titlul :
Titlul original: Houses in an Imaginary Landscape
Data: 1970
Stilul: surrealism
Mod de realizare: Ulei pe pânză
Dimensiunea:
Unde se găsește:

Date despre pictor:
Samuel Bak ( 12 august 1933 - ) pictor polonez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu